1)Sklep internetowy www.gozdawa.com.pl należy do GOZDAWA Sp. z o.o 44-203 Rybnik, ul. Mikołowska 57 NIP 642 31 83 471
2). Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Zamówienia na oferowane przez nas towary można składać wyłącznie przez Internet w sklepie internetowym na stronie www.gozdawa.com.pl. Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-mail) zawierającego listę zamówionych asortymentów wraz z obowiązującą ceną, wartością zamówienia, terminem realizacji i kosztem dostawy. Obowiązkowo należy podać aktualny numer telefonu osoby odbierającej zamówienie (wymagane przez firmę kurierską)
3) Ceny towarów zawierają podatek VAT - są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich. Cena produktu nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia.
4) Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta przy rejestracji. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
5) Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów dostępnych zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych (po dopełnieniu warunków sprzedaży).
6) Koszt transportu jest adekwatny odpowiednio do wybranej przez Klienta formy płatności.
7) Kupujący ma możliwość wyboru formy płatności:
- Gotówką przy odbiorze (za pobraniem)- Przelewem na konto
- Gotówką przy odbiorze osobistym
8) Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski. Towar wysyłamy do Klienta z pomocą firmy kurierskiej, wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Po przekazaniu towaru firmie kurierskiej Kupujący otrzymuje powiadomienie za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przy zamówieniu. Na prośbę Kupującego istnieje możliwość wysyłki kurierem wskazanym przez Klienta na jego koszt i ryzyko.
9) Aktualne stawki kosztów przesyłek.
przesyłka kurierska do 30 kg wpłata na konto 14 zł
przesyłka kurierska pobranie (płatność u kuriera)do 30 kg 16 zł
odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie (umówieniu się)
10) Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją producenta na równi z innymi formami sprzedaży.
11) Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne.
12) Po złożeniu zamówienia można wycofać zamówienie mailem w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia.
13) Brak możliwości anulowania zamówień, które zostały przekazane do firmy kurierskiej.
14) Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru. Równowartość zwróconego towaru Klient otrzymuje w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy przelewem na podany rachunek bankowy. Koszty zwrotu przesyłki oraz pakowania* ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Przedsiębiorca Gozdawa Sp. z o.o. ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację konsumenta.
15) Zwracany towar nie może posiadać cech wskazujących na użytkowanie. Towar musi zostać zwrócony w niezniszczonym opakowaniu* z wszystkimi dokumentami. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu oraz nr konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
16) Zgodnie z art. 544 § 1 Kodeksu Cywilnego, chwilą wydania towaru (przy sprzedaży na odległość) jest moment powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
Jest to warunkiem bezwzględnym do załatwienia spraw dotyczących reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu (wymagania ubezpieczyciela firmy kurierskiej).W przypadku odebrania przesyłki bez sprawdzenia, nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu.Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem podczas doręczenia, możemy bezpłatnie wymienić Państwu towar na nowy. W tym celu Kupujący powinien:
- Od razu, w obecności i przy udziale kuriera, spisać w dwóch egzemplarzach protokół reklamacji (jeden egzemplarz jest dla kuriera, drugi należy włożyć do uszkodzonej przesyłki).- Przesyłkę należy oddać kurierowi - zwrot do nadawcy - sklep przejmuje w tym momencie sprawy dotyczące reklamacji uszkodzonej przesyłki.- O uszkodzeniu prosimy powiadomić nasz sklep mailem
Skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia dalszego postępowania.Dochodzenie roszczeń wg Prawa przewozowego przedstawia się następująco:
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r ; Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r nr 50, poz. 601 ze zm.).Art. 76.Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
Jeżeli przesyłka nie zostanie sprawdzona podczas doręczenia, macie Państwo możliwość dochodzić roszczeń z tytułu jej uszkodzenia bezpośrednio w firmie kurierskiej z wykorzystaniem punktów 2,3 lub 4 art. 76 prawa przewozowego.
Art 545 § 2 Kodeksu Cywilnego określa obowiązki kupującego w następujący sposób:
"W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązny jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."17) Reklamowany towar przesłany do nas nie może być używany. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
18) Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
19) Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
20) OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia.
21) Dane osobowe, które Państwo podają podczas zakupów są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz informowania Państwa o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
22) Złożenie zamówienia w sklepie www.gozdawa.com.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
23) W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa o Ochronie Praw Konsumentów i Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.